Jestem

Jestem. Bylam i bede. Tylko gdzie indziej i nie zawsze tu. Obecna a jednak czasami nieprzytomna. Chwilowo tutaj, a za moment gdzie indziej. Tu i teraz, w tym momencie. 

Dawno nie pisalam, bardzo dawno...tak dawno, ze wlasciwie juz nawet chyba nie pamietam jak sie pisze. Naszlo mnie jednak...chyba pod wplywem ksiazek psychologiczno- naprowadzajacych, ktore laduja mi do glowy jak bardzo unikalny i niezwykly ze mnie egzemplarz. Mam obsesyjne, wiec potrzeby udawadniania sobie, ze sie jeszcze do czegos nadaje, stad tez moze nachodza mnie pomysly kreatywne. Zwykle nachodza i szybko odchodza, ale ...troche mi szkoda, ze nie uwiecznilam kilku podrozy i paru mysli. I wiem, ze w morzu, ba oceanie internetowych  tyle przeciez tekstow, wiadomosci, zdjec, ale moze sobie tutaj czasem cos wrzuce. A co mi tam?  W moim wieku moge sobie, zaleznie od fantazji, rozowe kapelusze nosic. 

Skoro sie jednak zaczyna nowa dekada ha ha...cynicznie to wpisuje, bo slowko "dekada" to zdecydowanie juz naduzywane slowo w tym roku i to najczesciej nieprawidlowo. Dekada moi drodzy zacznie sie za prawie rok. Obecna dekada trwa od 1 stycznia 2011 roku i skończy się o północy 31 grudnia 2020 roku.Z matmy bylam zawsze noga, ale logiczne jest, ze rok 20-sty jest ostatnim rokiem drugiej dziesiatki. Rok 2021 bedzie pierwszym rokiem trzeciej dziesiatki, a wiec pierwszym rokiem "lat dwudziestych".

Nie ma to jednak w gruncie rzeczy wiekszego znaczenia, bo jesli kogos to uszczesliwia to niech sobie ta dekada szafuje.

Tak czy inaczej, jako dziecko, nawet w najsmielszych marzeniach nie sadzilam, ze roku 2020 dozyje. Kiedy lata swietlne temu, w szkole podstawowej, nauczcielka zadawala nam na plastyce temat - przyszlosc - rysowalismy latajace auta, ludzi sterowanych przez telefony i telewizory wielkie jak sciany. Nomen omen, wizjonerzy? Nikt sie nie spodziewal, ze klimat sie zmieni i my bedziemy swiadkami tych rewolucyjnych zmian na swiecie.

Nie myslalam, ze bede mieszkac w Vancouver w Kanadzie. A jednak? W pale sie nie miesci. W zalaczeniu fotka optymistyczna. Marzen liste trzeba jakas zmontowac. A Ty juz zapisalas swoja liste zacieszek na 2020?


kasia b






Komentarze